Selamat Datang

Sila berikan komen / pandangan yang membina, semoga kita dapat berkongsi maklumat bagi meningkatkan lagi professionalisme keguruan. Wassalam.

Mulakan bicara dengan ...

Mulakan bicara dengan ...
Dengan nama ALLAH yang Maha pemurah lagi Maha pengasihani

Monday, April 18, 2011

Eco Institut - IPGK Temenggong Ibrahim Johor

Majlis pelancaran telah disempurnakan oleh Tuan Pengarah IPGKTI, Tn. Hj. Mohd Said Hasran pada 18 April 2011 di Dewan Sri Temenggong. Majlis dianjurkan oleh Jabatan Kaji Sosial. Program bertujuan melestarikan persekitaran kampus terhadap tanggungjawab kepada pemeliharaan dan pemuliharaan alam sekitar. Seterusnya Tuan Pengarah juga telah melancarkan kempen sifar polistrin dan pengurangan plastik.
Sebagai seorang manusia yang berakhlak tinggi dan khalifah di bumi Allah ini, elakkanlah diri dari menimbulkan masalah dalam pencemaran alam sekitar. 
Majlis Pelancaran Eko Institut IPGKTI




Ucapan Tn. Hj. Mohd Said Hasran sempena majlis perlancaran Eko Intitut



Sama-samalah kita menyokong program ini bagi memastikan alam sekitar terpelihara untuk generasi yang akan datang. Segala apa jua kerosakan yang dilakukan akan mengakhiri hayat alam ini. Justeru itu GO GREEN....Tingkatkan kesedaran sivik ....Semoga alam sekitar yang ada masakini akan dapat dikecapi oleh anak cucu kita.

No comments: