Selamat Datang

Sila berikan komen / pandangan yang membina, semoga kita dapat berkongsi maklumat bagi meningkatkan lagi professionalisme keguruan. Wassalam.

Mulakan bicara dengan ...

Mulakan bicara dengan ...
Dengan nama ALLAH yang Maha pemurah lagi Maha pengasihani

Monday, June 18, 2012

KAGUM UBF IPGKTI di Perlis


Peserta IPGKTI ke KAGUM UBF 2012
IPGKTI telah menghantar seramai 10 orang peserta KAGUM UBF yang terdiri dari 2 orang bagi setiap unit pengakap, pandu puteri kadet, bulan sabit merah malaysia, pergerakan puteri islam malaysia dan kadet remaja sekolah dari semester 5. Peserta diiringi oleh Tn. Hj. Tormadi Jono.

Lawatan Pengarah ke KAGUM UBF di sambut  Tn. Hj. Tormadi Jono
Pertandingan antara unit melibatkan Pertandingan Tradisional, Masakan Tanpa Alat, Bantu Mula, Kawad Kaki dan Orienteering.Setiap peserta juga berjaya memperolehi Lencana KAGUM setelah menjalani dan lulus 3 Ujian Kemahiran.

Tuan Pengarah mencuba Bowling  di KAGUM UBF
Bagi pertandingan monodrama, IPGKTI telah menjadi juara dengan "Solike Natrah"dan memenangi kategori pelakon terbaik (HAYATI) dan pengarah terbaik (SHUHADAK). Tahniah kerana telah menaikkan nama IPGKTI di mata IPG yang lain. Semoga kejuaraan ini dapat dipertahankan di masa akan datang.

Hayati Md. Fuad -pelakon terbaik

Syuhadak Mohd Seplee - pengarah terbaik


pasukan olahraga di majlis perasmian KAGUM


Kontinjen IPGKTI di ketuai oleh En. Sulaiman Yunus dan 10 orang pegawai yang lain. Semoga di KAGUM akan datang IPGKTI akan lebih bergaya lagi menjuarai kategori yang akan dipertandingkan.

1 comment:

Syuhadak Seplee said...

tq Tn. Hj. Yusof :)