Selamat Datang

Sila berikan komen / pandangan yang membina, semoga kita dapat berkongsi maklumat bagi meningkatkan lagi professionalisme keguruan. Wassalam.

Mulakan bicara dengan ...

Mulakan bicara dengan ...
Dengan nama ALLAH yang Maha pemurah lagi Maha pengasihani

Thursday, October 8, 2015

PERKHEMAHAN UNIT BERUNIFORM IPGKTI 2015

Telah dijalankan di Telok Gorek Chalet, Tg. Resang, Mersing, Johor pada 4-7 Oktober 2015. Perkhemahan dianjurkan oleh Unit KoKurikulum IPGKTI dan Kumpulan Latihan Malaysia ke-17.
Peserta kursus terdiri dari Unit Pengakap, Unit BSMM dan Unit KRS. Perkhemahan diketuai oleh Kem Komandan, En. Md. Daud Md. Jani dari Unit KoKurikulum.

Seramai 124 orang peserta dan 15 orang jurulatih telah terlibat dalam Perkhemahan UBF ini. Jurulati jemputan didatangkan dari IPGKDA (Tn. Hj. Abd. Rahim Abdullah), IPGKTHO (Tn. Hj. Khairil Sulaiman dan Kapten Asrar Sidon) dan IPGKI (Tn. Hj. Ariffin Zainudin). Perkhemahan ini adalah wajib bagi peserta PISMP Semester 4, DPLI SM dan SABK.

Majlis Penutupan telah dirasmikan oleh Dr. Mazlan bin Aris. Hadiah pertandingan telah disampaikan melibatkan pertandingan Bantu Mula, Masakan Rimba, Malam Kebudayaan, Orientering dan Camping Standard. Tahniah kepada BSMM yang banyak memenangi pertandingan tersebut.

En. Azman membimbing peserta KRS

Perhimpunan Pagi KRS

Perhimpunan Pagi BSMM

Majlis Penutupan

En. Tormadi memberi taklimat
Selamat Harilahir Navaranjini

Tahniah Pengakap ...Johan "Camping Standard"

TPA bersama jurulatih jemputan

Jurulatih UBF IPGKTI

Jamuan Penutupan UBF
"Break Camp" pengakap

No comments: