Selamat Datang

Sila berikan komen / pandangan yang membina, semoga kita dapat berkongsi maklumat bagi meningkatkan lagi professionalisme keguruan. Wassalam.

Mulakan bicara dengan ...

Mulakan bicara dengan ...
Dengan nama ALLAH yang Maha pemurah lagi Maha pengasihani

Thursday, May 12, 2016

Program Kolaboratif Pembangunan Berasaskan Objek Pembelajaran dan Khidmat Masyarakat JTP

Telah berlangsung dari 4-8 Mei 2016 di IPGK Tawau, Sabah. Jabatan Teknologi Pendidikan IPGKTI yang diketuai oleh Ketua Jabatan, Pn. Siti Anidah Kamsir telah mengadakan program ini bersama-sama dengan 4 orang ahli jabatan iaitu En. Kamaludin Ahmad, Pn. Ngau Chai Hong, Dr. Sumilah Marto dan Tn. Hj. Yusof Osman. Program ini melibatkan pembinaan pakej pembelajaran secara "DVD base" berdasarkan "instructional design".


barisan JTP IPGKTI

Ketua Fasilitator- En. Kamaludin Ahmad

cenderahati kepada IPGK Tawau


Di samping itu juga, projek khidmat masyarakat telah dijalankan untuk Madrasah Inderasabah yang telah diasaskan oleh mantan Timbalan Pengarah IPGK Tawau, Tn. Hj. Mohd Zin Badui. Sebanyak RM900.00 telah disumbangkan oleh warga IPGKTI untuk ini. Semoga sumbangan tuan/puan mendapat keberkatan Allah jua.




sumbangan kepada mudir madrasah

Jutaan terima kasih kepada Pengarah IPGK Tawau , Pn. Roziah dan suami (En. Baharuddin), En. Samri dan isteri (Pn. Noraini) dan En. Mod yang telah memberi sokongan padu kepada rombongan kami sepanjang di sana. Semoga Allah jua merahmati tuan/puan sekalian.

No comments: