Selamat Datang

Sila berikan komen / pandangan yang membina, semoga kita dapat berkongsi maklumat bagi meningkatkan lagi professionalisme keguruan. Wassalam.

Mulakan bicara dengan ...

Mulakan bicara dengan ...
Dengan nama ALLAH yang Maha pemurah lagi Maha pengasihani

Tuesday, July 5, 2011

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang - IPGKTI 2011

Telah dilaksanakan pada 4 Julai 2011 di Dewan Seri Temenggong, IPGKTI. Majlis telah disempurnakan oleh Y. Bhg. Datuk Dr. Haili Bin Dolhan, Rektor IPGM, Cyberjaya. Sebanyak 12 kategori anugerah telah diberikan kepada staf akademik dan sokongan.
En. Razali Kadir menerima anugerah dari Y. Bhg. Rektor IPGM 
Majlis berjalan dengan lancar dan ceria ini juga dihadiri oleh dua orang mantan Pengarah IPGKTI iaitu Tn. Hj. Saripan Rakop dan Tn. Hj. Zakaria A. Shukor. Majlis juga diselanghselikan dengan band keroncong IPGKTI yang terdiri dari siswa guru pismp di bawah pimpinan En. Isa Amri.

sijil anugerah setia perak bagi staf yang telah berkhidmat bagi 15 tahun berterusan
Semoga anugerah yang diberikan dapat melonjakkan lagi kompetensi individu kakitangan perkhidmatan awam, khususnya di kampus IPGKTI. Tahniah dan Selamat maju Jaya.

Staf Jabatan Teknologi Pendidikan yang menerima anugerah
"Dan ketika Tuhanmu memaklumkan: 'Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti Kami akan menambah (nikmat) kepadamu, dan jika kamu mengingkari (nikmat-Ku), maka sesungguhnya azab-Ku sangat pedih'." (Q.s. Ibrahim: 7)

No comments: