Selamat Datang

Sila berikan komen / pandangan yang membina, semoga kita dapat berkongsi maklumat bagi meningkatkan lagi professionalisme keguruan. Wassalam.

Mulakan bicara dengan ...

Mulakan bicara dengan ...
Dengan nama ALLAH yang Maha pemurah lagi Maha pengasihani

Friday, July 15, 2011

JTP IPGKTI Beraksi di Kulai

Tahniah kepada Jabatan Teknologi Pendidikan IPGKTI yang telah menjalankan Kursus Komputer Dalam Pengajaran Bahasa Melayu Sekolah Menengah. Seramai 25 orang guru dari daerah Kulai telah mengikuti kursus ini selama 3 hari dari 12-14 Julai 2011. Kursus dijalankan di SEK. Men. Tunku Abdul Rahman Putra, Kulai, Johor.
bimbingan oleh En. Kamaluddin Ahmad

Fasilitator di datangkan dari JTP IPGKTI di ketuai oleh Ketua Jabatan JTP, Pn. Siti Anidah Kamsir dan di bantu oleh Dr. Sumilah Marto dan Tn. Hj. Yusof Osman. Pegawai Teknikal terdiri dari En. Kamaluddin Ahmad dan En. Yeo Kok Ann juga membantu kursus ini.

bimbingan oleh Pn. Siti Anidah Kamsir

Penyelaras Kursus ialah En. Nordin Yusof dari Jab. Pengajian Melayu IPGKTI bertindak sebagi urusetia kursus bersama PPD BM Kulai turut memantau perjalanan kursus ini.

bimbingan oleh Dr. Sumilah Marto
Semoga guru-guru daerah Kulai mendapat manfaat dan berupaya mengaplikasikan apa yang dipelajari untuk menjana tranformasi teknologi dalam pengajaran dan pembelajaran di sekolah masing-masing.
peserta kursus bersama barisan fasilitator

No comments: