Selamat Datang

Sila berikan komen / pandangan yang membina, semoga kita dapat berkongsi maklumat bagi meningkatkan lagi professionalisme keguruan. Wassalam.

Mulakan bicara dengan ...

Mulakan bicara dengan ...
Dengan nama ALLAH yang Maha pemurah lagi Maha pengasihani

Sunday, April 8, 2012

IAB aku datang lagi

Setelah 11 tahun tak ke IAB, kini tahun 2012 ke IAB untuk berkursus Rekaan Grafik dan Susun Atur Huruf (IABI129A04). Seramai 18 peserta telah mengikuti kursus ini. Ia telah dikendalikan oleh fasilitator IAB, En. Abdul Razak Abdul Rahim, En. Nasharuddin Mohd Rashid dan Yang Mulia Raja Ibrahim Raja Midin. Kursus diuruskan oleh Pn. Siti Anidah Mahadi dan Pn. Aziah Samichan.
fasilitator dengan kepakaran dalam pengajaran berpasangan
Penghulu (En. Zaki) dan Datin (Zaerah) telah menjalankan tugas dengan baiknya, terima kasih ...semoga Allah juga yang membalasnya. Aktiviti dan bengkel telah diljalankan dengan membina kulit dan halaman bagi buku, majalah dan poster bagi meningkatkan lagi kemahiran peserta menggunakan perisian Adobe In Design CS4.
bengkel kumpulan menghasilkan buku
Semoga ilmu yang diperolehi dapat dimanfaat di organisasi masing-masing dan dapat dipanjangkan kepada rakan-rakan bagi meningkatkan kualiti penerbitan majalah, buletin dan sebagainya.

sebahagian dari peserta dan fasilitator kursus

No comments: